10/26/2010

Helyzetjelentes Angliabol!

Vegre ide is eljutottam... Nezzetek el nekem az irasomat, sajnos angol billntyuzettel kell irnom, majd ha megkapom a sajat laptopomat, visszaterek a magyarra.
Szerdan indultam el delben, de csak este 8 ora fele leptuk at a hatart Hegyeshalomnal. Az osztrakoknal meg felvoltam, egy kicsit Nemetorszagbol is lattam, aztan par percet aludtam. Meg reggel is a nemeteknel voltunk. Utana Belgiumban, majd a Franciaknal kompra szalltunk. Masfel oras tengeri ut utan mar az Angol partokra erkeztunk meg. Londonban kocsikaztunk egy kicsit, mert az egyik sracot ott tettuk ki. Utana jottunk Bristolba. Azt vettem eszre, hogy itt nem nagyon szeretik a fuggonyt, meg a reluxat. Ahogy megyunk vegig kocsival Anglian, minden hazba be lehet latni, egyaltalan nem szegyenlosek....
A bal oldali kozlekedes meg egy kicsit fura, de mar kiprobaltam magam. Egy kozeli bolthoz az Aldihoz vezettem el. Ut kozben lekoccoltam egy visszapillantot :-) Nem lett nagy baj. A korforgalmat meg megkell szoknom, mert az nagyon kegyetlen... A kornyeket mar bejartuk a tesveremekkel, nelkuluk felek elindulni, sztem az elso kanyar utan eltevednek, ugyanis itt minden haz egyforma. Csinaltam mar egy csomo kepet is, majd rakok fel amikor visszakapom a laptopomat, es sikerul a telorol is levenni azokat.
Tegnap, meg tegnapelott nagyon szep volt az ido, sutott a nap, egy felho nem volt az egen...ma meg bevan borulva es esik. Amikor megerkeztem akkor is esett 3 napig. Hozza kell szoknom ehhez az idojarashoz...
Most megyek keresem a kepeket.
Otthon mindenkinek az ittenitol szebb napot kivanok!

No comments:

Post a Comment