11/17/2010

Facebook

Újabban a facebook-on is elérhető vagyok, vagyis az ékszereim :-)
Gondoltam csinálok egy oldalt oda is, már olyan sokan készítettek, nehogy már én maradjak ki ebből. Még barátkozok a technikával, de menni fog. Elkezdtem készülni a karácsonyra, majd ott is láthatjátok a "friss" ékszereimet. Remélem itt kint jobban beindul a kis "üzletem". Most úgy néz ki az ebayen is helyezkedem majd. A Meska, meg az Etsy sem olyan nekem való. Sokan is vannak már fent, meg az járkál fel oda, aki tudja, hogy van ilyen oldal, és venni is akar valamit... Jobb amikor az ember csak nézelődik, mint a boltokban és rájön, hogy jaj nekem még ez is kell, meg az is, na még ezt is megveszem :-)
A Facebookon és itt mindent leírok, mint eddig. Nem maradtok le az uncsi részekről sem :-))
Ha minta kell valakinek, vagy segítség, mind2 helyen megtaláltok!

No comments:

Post a Comment