4/16/2011

Drótékszeresek játéka 2.

Újra csodásabbnál csodásabb ékszereket tekinthetsz meg ITT, Margit oldalán. Ugyanis lezárult a drót ékszeresek 2. fordulója is. 12 készítő küldte be a húsvét, a tavasz és Mucha témába öltözött műveit.
Természetesen Én is beküldtem a saját magam által kreált nyakláncot. Elég vicces volt az elkészítése, mert Úgy emlékszem Szombaton láttam meg, hogy Hétfőn van a határidő vége. Gyorsan még este nekivágtam, a szerkezeti részeket összedolgoztam, majd másnap reggel Forma1 alatt befejeztem. Esküszöm, sokkal jobban szeretek film nézés közben munkálkodni. A film magában elég sokszor untat, néha mikor sokat dolgozgatok a hobbimon belül, az is egyhangúvá tud válni. De így a kettőt ötvözve nagyon eltaláltam. Szóval, először neki fogtam a terv kiagyalásában. Rákerestem a közkedvelt keresőnkben a Mucha szóra, mert meg kell, hogy mondjam nem tudtam különösebben semmit róla. Kivéve, hogy a Mucha Lucha, valamilyen rajz film volt, illetve Spanyolban meg még hol a K1 sporthoz hasonlóan verekszenek kigyúrt emberkék maszkban...
Második lépésként, lerajzoltam a tervet. És nagy szerencsémre csak minimálisat változtattam rajta. Sose szokott olyan lenni a végkifejlet mint amilyennek elképzelem. Gondoltam csinálok hozzá láncot is, mert nekem nem játszik egyedül a medál. Így készen van egy újabb ékszerem, ami mehet a car boot sale-re, azaz az itteni piacra. A neve pedig "Tavasz ömlesztve" lett. A tojás alakba sikerült belecsempésznem a zöld színt, valamit egy fát, a Mucha pedig a tojás tetején nyilvánul meg.
A következő játék lebonyolítását Vegazus vállalta magára. Kíváncsian várom a következő játék témáját, kihívásait!

No comments:

Post a Comment