5/04/2011

Ezust karkoto

Olyan történt velem pár napja, ami nagyon régen... Ráleltem egy aranybányára. Későbbi bejegyzésben majd részletesen írok róla, most csak egy onnan szerzett infó által kreált karkotomet mutatom meg. Tetotol talpig ezüst, tort ametiszt gyönggyel díszítve. Multifunkcionális, mert a tekerések olyan szépek lettek, hogy akár azt is lehet hordani díszito elemként....

Tegnapelőtt munka után elkezdtem tekergetni, de olyan lassan haladtam, hogy csak tegnap tudtam befejezni. Mióta csak délután tudok a kis magányomban alkotni, nagyon lecsappant a készletem. Pedig Júniusban kezdődik a piac szezonom... Vasárnap kilátogattunk az öcsémmel, és boldogan láttam, hogy saját készítésű ékszereket még nem vittek ki. Szappan öntés már volt, lehet az is jön majd. Mivel egyedi leszek, remélem keresettek lesznek az ékszereim. A félelmem viszont az, hogy mindent nagyon olcsón árulnak. Ha Én kiállok 10-20-30 Fontos dolgaimmal, csaknem néznek ki onnan :-) .

3 comments: