11/13/2011

DRÓTÉKSZERESEK JÁTÉKA!

Meghirdetem a Drótékszeresek Játékának az 5. fordulóját!

Több témám is volt, de kb. 1 éve csak egy stílus foglalkoztat. Talán az elérzékenyülésem is segített a választásban, hiszen November 1o-én lettünk 5 évesek a párommal. :-) 
 A témában készítettem is már pár ilyen ékszert. Az interneten több száz képet töltöttem már le ezzel kapcsolatban, és szerintem másnak is nagyon fog tetszeni. Maga az esemény, a legszebb nap egy nő számára, és szerintem ezzel már el is árultam magam...
A téma tehát az:  ESKÜVŐ!
Maga a stílus nagyon közel áll hozzám, és arra kérlek titeket, hogy egy olyan szépséges ékszert készítsetek amit  bármilyen esküvőn viszont látnátok mint tervezők :-)
A színnek nem muszáj fehérnek, vagy krém színűnek lennie, elég ha valamilyen formában utal a témára, pl. szivecske, galambpár, stb....
Az elküldött képekhez azt szeretném kérni, hogy egy kis szöveget is csatoljatok!

Az emaileket várom az: inkyke@gmail.com címemre, December 9-ig (éjfélig), a képeket pedig másnap este 8 óra felé teszem majd fel ide.

Jó tekergetést!

3 comments:

  1. Köszi, szép téma! Nektek pedig gratulálok az 5. évfordulóhoz!

    ReplyDelete
  2. Nagyszeru tema! Eppen szerettem volna ilyet kesziteni!

    ReplyDelete
  3. Köszönöm, és örülök hogy tetszik téma választásom nektek! Köszönjük Stigi, igazán kedves vagy! :-)
    Tegnap én is készen lettem az enyémmel, de kisebb alkatrészekért ma ugrok el. Remélem csodásabbnál csodásabb alkotások születnek majd :-)

    ReplyDelete