12/09/2011

Feltörés?! + Drótékszeresek játéka

Ne haragudjatok a blog külseje miatt, kb 2 napig nem néztem meg a blogomat, és csak most vettem észre, hogy valami nincs rendben. Először azt hittem, hogy rosszul töltött be a gép, de aztán rájöttem a beállításoknál, hogy minden össze van kuszálódva... Azt nem tudom, hogy esetleg valaki feltörte e a blogomat és poénból mindent elállítgatott, vagy csak magától történt így. Minden esetre a helyre állítást csak holnap teszem meg, mert nem sokára mennem kell éjszakára, és lehet, hogy a holnapi játék is elmarad. Mivel csak 3db levelet kaptam a témában eddig, szerintem nem is baj. Ha szeretnétek, akkor eltolhatjuk még a határidőt. Kérlek titeket informáljatok erről, hogy tudjam mikor tegyem közre az ékszerekről készült képeket! Köszönöm!

2 comments:

  1. Én nemsoká fotózok! De ha a többség szeretné, eltolhatjuk, mert még van egy félkész darabom is :D

    ReplyDelete
  2. Kiváncsi vagyok, mit alkottak a többiek :-)

    ReplyDelete