2/15/2012

The Versatile Blogger

Díjat kaptam!

Ezt az aranyos díjat BEBI-től kaptam, köszönöm szépen, hogy rám gondoltál :-)
I got this lovely award from BEBI, thanks!

Miután valaki megkapja ezt a díjat, az alábbi szabályokat kell követni:
When someone get this prise, follow these rulars:

-megköszönni a díjat annak akitől kaptad, és belinkelni a blogját./ say thanks for the person, who got from the award, and link the blog.
-7 dolgot felsorolni magadról/ say 7 things for yourself.
-15 bloggernek továbbadni, és a tudomásukra hozni/ to send to 15 blogger, and let know them.


1.: Angliában élek. 
I live in England.


2.: Imádok olvasni.
I realy like to reading.


3.: 5 évig judoztam, 1évig úsztam, 2-2 évet fociztam és kosaraztam.
I did judo for five years, I swimed for 1 year, and I played football, and basketball for 2-2 years.


4.: Mégis duci vagyok.... :-) 
However, I still fat..... :-)


5.: Élek-halok a gyönyörű ékszerekért. 
I love so much the beautiful jewellery.


6.: Saját szókincsem van (néha nem úgy használom a szavakat ahogy kéne)  
I have own dictionary (I don't use the words in right)


7.: Kedvenc színem a lila.
My favorit color is purple.

A neheze most jön. Sajnos nem tudom, hogy mostanában ki kapta meg és ki nem, megpróbálok rá odafigyelni, hogy olyannak adjam tovább, aki még szűz ebben a díjazásban.
Egyenlőre nekik adnám tovább a díjat:
-Geszter
-Nancy
-Mandala

1 comment:

  1. Köszi az új infókat!:)
    Már csak 2 nap és sorsolsz. Nagyon várom ám!:)

    ReplyDelete