6/12/2012

A múlt hétvége

És visszatértem egy bejegyzéssel. A múlt Szombaton sikerült összehoznunk egy találkozót Ágival, akit nem rég ismertem meg a gyereknapi vásárban, ahol áron alul adtam az ékszereimet a gyerkőcökre tekintve, tetszett is nekik. A mellettem lévő asztalnál egy lány ült a varrott áruival, és természetesen teljesen elcsábultam. Vettem tőle egy pénztárcát, de a rendelés is folyamatban van. Itt megnézhetitek a munkáit: http://patchworld.weebly.com
Szombat délután elnyargaltam hozzá, és mutattam neki ezt-azt, aztán úgy döntöttük ezt a féle fülbevalót készítjük el. Ha jól emlékszem pár éve az egyik fórumos társam osztotta meg velünk ezt a megmunkálást.


Neki, korall pirosban csináltuk meg. Ezt a darabot Hétfőn raktam össze, úgy belejöttem, hogy le sem álltam a fülbevalókkal, de arról majd írok a következő bejegyzésben. Ugyanez a fülbevaló több beállításban.

No comments:

Post a Comment