1/12/2011

Életem első lapos muffinja

Toll a füledbe helyett, muffin a füledbe.
Tudom sokaknak ez a tanuló darab lenne, nekem nem. Pár hónapja gyurmázok de még csak most csináltam először ilyet. Tetszett a művelet és még készítek ehhez a párhoz egy gyűrűt, valamint egy medált is ami jó hosszú láncon fog lógni talán egy kis masnival.


Elég erősen elkezdtem gondolkodni a gomb gyártásban is.
Milyen sokat változik az ember...pár hónapja amikor nézegettem Kinga és sok más csajszi gyurmás alkotásait, a sok torta szeleteket, muffinokat, úgy éreztem, hogy ki az a hülye aki ilyeneket hord. Aztán másnap reggel úgy ébredtem, hogy nekem kell ilyen. És én lettem az egyik hülye, mert azóta nem tudok leállni ezekkel a cuccokkal. Annyira édik, ennivalóak, valósághűek. Sok tervem van, csak győzzem gyurmával....
:-)

No comments:

Post a Comment