3/31/2011

Újdonság

A minap járkáltam a Tescóban, ami kb. 5 percre van tolunk, amikor felfigyeltem az üzletek mellett egy üveg vitrinre, ami tele volt ékszerekkel. Mindenhova kiírva, hogy Hand made. Persze egyből mentem feltérképezni a felhozatalt. Nem igazán voltam lenyugozve. Volt olyan ékszer, ami számomra összecsapott volt, legalábbis nekem azt a hatást adta. A fülbevalókról nem is beszélve, néhányat még a Meskára sem engedtek volna fel, annyira egyszerű volt. Van egy nyaklánc, összetekert drót kupac, és fogódzkodjatok meg! 115 Fontért árulta. Azaz legalább 30ezer forintért..... Én majdnem hátast dobtam. A már említett fülbevalókért is legalább 15-20 fontot kért el. Vannak szép ékszerei, de azok kozzul amiket kirakott csak egy vagy kettő nyerte el a tetszésemet. Ha kíváncsiak vagytok rá, ITT megnézhetitek.

No comments:

Post a Comment