8/12/2010

Kövek!!!


A hétvégén kiugrottunk a barátokkal Krakkóba. Ott találtam ezeket a köveket, bár inkább a Posztó csarnokban akartam volna borostyán színű kavicsokat venni, hogy dróttal befoglaljam. De ennek is örültem. Egy virágüzletbe mentem be érdeklődni, és akkor jutott eszembe, angolul hogy is hívják a dekor kavicsot? Aztán egyből beugrott a hobby stone kifejezés. Meg is értették, aminek következtében átküldtek egy másik boltba, és ezeket találtam ott. Örültem a szerzeményeknek, mert itthon már több hónapja vadászok mindenféle kőre, amit belehet  foglalni... Ha tudtok Pest környékén, kiabáljatok nekem! ;-)
Később teszek fel pár képet a kiruccanásról, most viszont megyek befoglalni pár kavicsot.

2 comments:

  1. Szép kövek!Mi lesz a sorsuk?:)

    ReplyDelete
  2. Szijó!
    Arra gondoltam, hogy gyönggyel befoglalom,meg pár hímzéses medált is készítek belőlük. A dekor kavicsaim már elfogyóban vannak, de abból is csak egy fajta van a kék :-(
    Azért örülök ennyire pár kőnek ;-)

    ReplyDelete