8/16/2011

Díj / Award

Díjat kaptam! 
Kedves névrokonomtól Enikotol (Crazychick) kaptam e nyári díjat. 



De elnézést kel, hogy kérjek, mert  12 emberkét nem fogok felsorolni, mert 
1) mindenkit érdemesnek tartok a díjjazásra, 
2) az imeretségi koreimbol mindenki megkapta legalább 1szer ezt a díjat.
 Ezért én csak olyanoknak próbalom tovább adni, aki még lehetoleg nem kapta meg. Ha mégis akkor elnézést a félrenézésemért. Nem értem milyen díj az, hogy 12 ember kapja meg. A díj azért díj, mert egy ember megnyeri, aztán max az tovább adhatja... Én elfogadtam, megkoszontem, de 12 ember helyett csak 1 embernek adom tovább :-) Nem tovább kuldos játék, meg uzenet ez! :-))

A DÍJ SZABÁLYAI!

1.  Köszönd meg annak akitől kaptad!
2. Írj egy üzenetet!
3.   Küldd tovább 12 blognak akiket érdemesnek tartasz a díjra!
4.  Értesítsd a kiválasztott blogokat!!

Az én jelöltem!:

1 comment: