8/20/2011

Halihó!

Na újra itt!
Elnézést kell kérjek minden blogomat olvasótól a ropke 1 hónapos kihagyásért. Elmesélem pár mondatban, hogy mi is tortént velem, ami miatt nem tudtam ide írni.
Eloszor is. Munkahelyet váltottam. Az egyik itteni postánál dolgoztam mint levél "szortírozó", egészen Szerdáig. Akkor délután 5kor odajott a fonok, hogy: "....ma nem fél 8kor kéne haza menned, hanem 6órakkor". Ránézek az órára... király, egy óram van még akkor a muszakból. De ezután jott a fekete leves. "És valószínuleg holnap sem kell jonnod".
Azt mondták majd hívnak ha kellenék. Csutortokon hivtak is, csak hogy a telefonom mint mindig a táska legalján volt plusz le is volt némítva, ígyegyetlen egy csorgést sem hallottam.... Aztán persze este fél 10kor veszem elo, a nem fogadott hívásokkal. Pénteken próbáltam visszahívni oket, de a harmadik próbálkozás után feladtam. Végulis 5 hetet dolgoztam a UKMail-nél, ha kellenék, biztos hívnak még. Na a lényeg, hogy 10 órát dolgoztam egy nap és egy csepp idom, és erom sem maradt alkotni, vagy képet feltolteni. Szerda óta azonban volt idom henyélésre, alkotásra, fotózásra. Most a feltoltés hete jon :-)
Sajnos még így is lesz lemaradásom, mert a szuleim, és a két tesom hazamentek "Magyarba" :-)) és a fényképezogép pedig náluk van. Ezért rákényszerultem a párom gépére, de azzal egy normális képet nem tudtam elkapni az ékszereimrol.... ahogy o mondja: "...ez a gép vasútmodellezésre van beállítva".
Ugyhogy amirol sikerult csinálnom egy elfogadható képet azt felteszem, a tobbit késobb.
Koszonom turelmeteket, nem sokára meghalálom egy meglepivel ;-)

No comments:

Post a Comment