1/19/2012

Mécsestartó

Ezt a fal feldobó mécsestartót karácsonyra készítettem a nevelő apám anyukájának, mondhatni mostoha nagymamámnak. Úgy estek az ünnepek, hogy velünk töltötte, így megajándékoztam egy kis csekélységgel. Gondoltam ilyenje még nincs, és legalább a képek mellett, ez is díszíti az új lakása falait. Az ötletet még Vera Násfától vettem. Mikor ő elkészítette a sajátját, egyből tudtam, hogy ilyet fogok csinálni, és azt is kinek. Swarikkal, és cseh üveggyöngyökkel van feldíszítve. Egyébként az is megjegyzendő, hogy ez volt az első vörös réz munkám! Nagyon puha, az ezüstözöttől jóval puhább, de hamar megszoktam az dróttal való bánást. Biztos fogok a szobánkba is készíteni. Hasonlókat pedig talán az Etsy-n is találhattok majd.

2 comments:

  1. Nagyon szép! Szuper ötlet!

    ReplyDelete
  2. Köszönöm a kedves véleményeteket :-) És Verának is az ötletet!

    ReplyDelete