10/06/2011

Örvénylő tenger medál / Turbulent sea pendant

Ezt a medált egy nagyon kedves barátosnémnek Zsaninak készítettem Születés napja alkalmából. De megmondom őszintén, hogy ha nem lett volna szülinapja, akkor is elkészítettem volna, mert tudom, hogy ő is úgy mint én, szereti az ékszereket. Régebben vagyis általános iskolában, kék volt a kedvenc színe. A kabochon süthető gyurmából készült. Hál'istennek  sikerült az örvény is benne, bár kicsit nagyobbra szerettem volna, de most már látom, hogy így jó, mert akkor elvette volna a figyelmet a mellette lévő csillogó gyöngyökről. Organza szálra fűztem, arra pedig ezüstözött kapcsot raktam. A visszajelzés pedig nagyon jól esett, reméltem, hogy elnyeri a tetszését :-) 
Egyre jobban ásom magam bele a hímzésekbe. Egyenlőre maradok a medáloknál, de mindenképp megszeretnék csinálni majd egy karkötőt is karácsony előtt :-)

I made this necklace to my hungarian friend to Zsani, 'cause she had a birthday. But I tell you honestly that if she hasn't a birthday, I also created, because I know she loves the jewelry same like me. In the past, in the primary school, she's favorite color was blue. The cabochon made from polymer clay ​. Thanks for god, the swirl in it is managed, although a bit larger than I wanted, but now I see that it is good because it would have taken away the attention of the adjacent bright beads. I used Organza, and than I put a silver link on it. The feedback was very pleasant, I was hoping to win she's pleasure :-)
More and more I am included in the embroidery. For now I stay at the pendant, but I'll certainly loved to do a bracelet before Christmas :-)



2 comments:

  1. Nagyon szép medál,jó színekkel,szép precíz munka!Gratulálok!

    ReplyDelete
  2. Nagyon szépen köszönöm, igazán örülök, hogy elnyerte a tetszésedet :-)

    ReplyDelete